123schoon.nl
123schoon B.V.
Nieuw Walden 56
1394 PC Nederhorst den Berg
Telefoon: 0294-787125
Fax: 0294-787126
Email: info@123schoon.nl
meer dan 2 miljoen klanten! Thuiswinkel Waarborg

powered by 123inkt.nl

 
Home Winkelwagentje Klantenservice Vraag en antwoord Algemene Voorwaarden Privacy Over 123schoon.nl Contact Klik hier voor verzendinfo naar Belgi\u00eb

Webwinkel

Zoek een product

Mijn 123schoon.nl

Veilig betalen via:

achteraf betalen met acceptgiro
veilig betalen via Bancontactonline betalen met PayPal

Wij zijn aangesloten bij:

Wij versturen met:

Beoordeling door klanten:
9.1/10 -
61 beoordelingen

Garantievoorwaarden

Garantietermijn
Op ieder product zit standaard een wettelijke garantie. Dit betekent dat 123schoon.nl ervoor staat dat een artikel in goede staat verkeert en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren zoals u mag verwachten. Daarnaast verlenen wij per productgroep de volgende specifieke garantie:
 

Gebruiksartikelen:

Gebruiksartikelen (zoals borstels en dweilsystemen) vallen onder de standaard fabrieksgarantie van de fabrikant.
 

Verbruiksartikelen:

Op verbruiksartikelen (zoals afwasmiddel en allesreiniger) zit geen garantie na opening.
 
Terug naar klantenservice

Garantieprocedure
Het is vervelend als een artikel niet of niet naar behoren functioneert. Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking.

Als er een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dient u dit aan ons zo snel mogelijk kenbaar te maken. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice voor een oplossing.
oplossing Volg de volgende stappen als u een artikel naar ons wilt versturen voor garantie:
  • Vraag binnen de garantietermijn een RMA-nummer aan bij onze klantenservice.
  • Stuur het defecte artikel zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na toekenning van het RMA-nummer naar ons op.
    U ontvangt van ons een gratis antwoordnummer voor de verzending.
  • Verpak het garantieartikel deugdelijk als u het verstuurt.
  • In de garantiezending dient duidelijk een briefje met adresgegevens en telefoonnummer alsmede de omschrijving van het probleem en het RMA-nummer vermeld te staan.
    Voeg ook een kopie van het aankoopbewijs toe.  
  • De consument draagt het risico voor de retourzending, wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.
Kijk voor de exacte situaties waarin garantie geldt en uitsluitingen hierop, onder artikel Garantie van onze Algemene Voorwaarden. Klik hier voor onze Algemene Voorwaarden.
 
Terug naar klantenservice Terug naar boven

Winkelwagentje

Aantal Product
Geen producten
Totaal: € 0,00
(Incl. 21% BTW)

Nieuwsbrief