123schoon - Schoonmaakmiddelen en Schoonmaakartikelen - Homepage logo
123schoon B.V.
Koningsbeltweg 52
1329 AK Almere
Telefoon: 0294-787125
Fax: 0294-787126
E-mail: info@123schoon.nl
meer dan 4 miljoen klanten! Thuiswinkel Waarborg

powered by 123inkt.nl

De beste deals op vaatwas, wasmiddel, schoonmaakmiddel en meer

Winkelwagentje

Aantal Product
Geen producten
Totaal: € 0,00
(Incl. 0% BTW)
De beste groene aanslagreinigers voor uw tegels en terras

Uw mening

Uw mening delen

U kunt uw ervaring delen met anderen door eens een beoordeling te schrijven op een van de vele websites waar 123schoon.nl op voorkomt.
Terug naar klantenservice Terug naar boven

Tips en suggesties

Mocht u nog andere tips of suggesties hebben, dan kunt u ook altijd contact met ons opnemen.

Klachten

Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze producten of service. Mocht dit het geval zijn, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk uw klacht aan ons kenbaar te maken. U ontvangt altijd zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen een reactie op uw klacht.

U kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:
  1. Neem eerst contact met op onze klantenservice. De medewerkers van onze klantenservice zullen uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.
  2. Nog niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur uw klacht dan zo compleet mogelijk per e-mail t.a.v. backoffice. Wij zullen uw klacht nogmaals beoordelen en u, indien mogelijk, een andere oplossing proberen te bieden.
  3. Als uw klacht ook nu niet naar tevredenheid is opgelost, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie via hun website.
  4. Mochten wij er in onderling overleg echt niet uitkomen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dit is in onze historie nog nooit voorgekomen, maar voor de volledigheid vermelden wij deze mogelijk toch. Kijk voor meer informatie op www.sgc.nl. De uitspraak van de Geschillencommissie is bindend.
  5. Tevens kunt u, indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR platform.
Terug naar klantenservice Terug naar boven